Mazda3 Forums banner

2025 Informacje o audio "6 głośników" bez Bose

5.9K views 37 replies 6 participants last post by  Grendel65  
#1 · (Edited)
Zamieszczam to oddzielnie od wątku dla 6-głośnikowych modeli z 2024 roku, ponieważ odkryłem kilka rzeczy w moim 3-Hatch z 2025 roku. Jeśli ktoś znalazł więcej informacji lub może coś dodać, proszę o komentarz poniżej.
To prawda - Mazda poszła na oszczędności i nie zamontowała tylnych głośników w tylnych drzwiach wersji Preferred i niższych. Wersje non-Bose Carbon non-Turbo MAJĄ głośniki w tylnych drzwiach (łącznie 8 głośników, non-Bose), co jest dla nas ważne w niższych wersjach, na podstawie tego, co odkryłem. Na innych forach pojawiały się sprzeczne informacje na temat systemu audio "6 głośników", więc przeprowadziłem pewne dochodzenie i oto, co znalazłem dla modelu 3 Hatch Preferred z 2025 roku wyprodukowanego w Japonii (ma inny wzmacniacz mocy niż w 2024 roku).
Inni twierdzili, że 6 głośników to 2 głośniki w przednich drzwiach, 2 głośniki wysokotonowe w przednich drzwiach, jeden mały subwoofer pod deską rozdzielczą po stronie kierowcy i głośnik centralny "deski rozdzielczej" w kratce za ekranem informacyjno-rozrywkowym. Nie w moim samochodzie. W modelu 3 Hatch Preferred z 2025 roku (i przypuszczam, że w niższych wersjach z 6 głośnikami) znajdują się 2 głośniki w przednich drzwiach, 2 głośniki wysokotonowe w przednich drzwiach i DWA małe subwoofery pod deską rozdzielczą - jeden widoczny po stronie kierowcy i drugi po stronie pasażera pod schowkiem. Pod schowkiem znajduje się zdejmowany plastikowy panel, a prawy subwoofer znajduje się nad nim, z jasno-niebieskimi i różowymi przewodami. Razem = 6 głośników.
Ponieważ w interfejsie informacyjno-rozrywkowym audio znajduje się regulacja balansu dla tylnych głośników, nie mogłem uwierzyć niektórym postom audiofilów na innych stronach, które stwierdzały, że 6-głośnikowy wzmacniacz nie ma wyjść dla 2 głośników w tylnych drzwiach. Jeden ze sklepów audiofilskich na YouTube stwierdził również, że jest tylko jeden mały subwoofer zamiast dwóch. Postanowiłem znaleźć numer części mojego wzmacniacza i schemat okablowania dla niego. Oto, co znalazłem:
Wzmacniacze audio non-Bose znajdujące się pod siedzeniem pasażera, wydają się pochodzić od firmy Mitsubishi. Niektóre są produkowane w Meksyku w 3 sedanach wyprodukowanych w Meksyku, a niektóre na Tajwanie dla japońskich modeli 3 Hatch. Mam 5-letnią gwarancję Mazda Gold, której nie chcę unieważniać, więc nie mogłem wyjąć siedzenia pasażera, aby wyciągnąć wzmacniacz. Udało mi się zdjąć plastikową osłonę wzmacniacza (jest ciasna!) i uzyskać wariant # ze wzmacniacza. Mazda użyła pół tuzina wariantów tych wzmacniaczy w modelach non-Bose Gen4! Numer części wzmacniacza dla mojego modelu 3 Hatch Preferred z 2025 roku to ER90-66-A20A. Uwaga: różni się to od jednostki w modelach z 2024 roku.
Nie mogłem znaleźć schematu okablowania ani schematu dla urządzenia. Szukałem numeru części na oficjalnej stronie Mazda Parts Online (link poniżej) i po rozwinięciu ilustracji arkusz specyfikacji stwierdził, że ten wzmacniacz jest przeznaczony zarówno dla 6-głośnikowych, jak i 8-głośnikowych Carbonów! To może oznaczać tylko tyle, że ten wzmacniacz MA wyjścia dla tylnych drzwi. Ponieważ nie wyciągnąłem siedzenia, nie mogłem dostać się do wtyczki Molex z wyjściami głośnikowymi, aby prześledzić przewody.
Widziałem klip audiofilski na YouTube, w którym technik zdjął prawą osłonę słupka B i mógł dostać się do wiązki przewodów, która zasila elektronikę tylnych drzwi. Kiedy wyciągnął wtyczkę Molex, zobaczył 2 przewody wchodzące, które nie wychodziły z drugiej strony wtyczki do drzwi, które, jak przypuszczał, były przewodami głośników tylnych drzwi, których wszyscy szukali - nie prowadziły do mocowań głośników w drzwiach. Czy ty żartujesz?
Ponownie, nie chcąc unieważnić mojej gwarancji, nie otworzyłem moich słupków B, aby sprawdzić te możliwe przewody pod kątem napięcia lub wyjścia audio. Będąc emerytowanym właścicielem studia / inżynierem dźwięku, to mnie wykańcza! Jeśli ktoś ma odwagę wyjąć siedzenie pasażera lub otworzyć słupki B, aby sprawdzić, proszę o zgłoszenie tutaj. Oto link do części wzmacniacza pokazujący, że jest on również przeznaczony dla 8-głośnikowych modeli non-Bose:
 
#2 ·
Cześć... mamy zupełnie nową Mazdę 3 Hatchback 2025... sześć głośników audio... właśnie rozmawiałem z moim gościem od części w salonie... potwierdził, że to ten sam wzmacniacz... widzi na schemacie okablowanie idące do kieszeni... ale po tym, jak ten sam technik odkrył okablowanie w słupku B, które nie było podłączone... i słysząc, że inni ludzie dodali głośniki tylnych drzwi, bez dźwięku. Mogę kupić głośniki i je dodać... ale myślę, że jest w tym coś więcej... Myślę, że moja żona była trochę rozczarowana, kiedy przesunęliśmy dźwięk na tył i dźwięk po prostu zniknął...🙂👍🏻🙂... mam nadzieję, że to rozgryziemy, dziękuję.
 
#3 ·
Cześć... mamy zupełnie nową Mazdę trzy hatch 2025... sześć głośników audio... właśnie rozmawiałem z moim facetem od części w salonie... potwierdził, że to ten sam wzmacniacz... widzi na schemacie okablowanie idące do kieszeni... ale po tym, jak ten sam technik odkrył okablowanie w słupku B, które nie było podłączone... i słysząc, że inni ludzie dodali tylne głośniki drzwiowe, bez dźwięku. Mogę kupić głośniki i je dodać... ale myślę, że jest w tym coś więcej... Myślę, że moja żona była trochę rozczarowana, kiedy wyciszyliśmy to z tyłu i dźwięk po prostu zniknął...🙂👍🏻🙂... mam nadzieję, że to rozgryziemy, dziękuję
Cześć Slick - Bardzo dziękuję za te informacje od dealera. Tylko dla wyjaśnienia: Co miał na myśli facet od części w salonie, kiedy powiedział: "okablowanie idące do kieszeni". Czy wiesz, co miał na myśli przez "kieszenie"? Jeśli miał na myśli mocowania głośników W drzwiach, to może otworzę panele drzwi (żadnych poduszek powietrznych, które można by zepsuć). Może przeciągnęli przewody do tych tylnych drzwi w 2025 roku. Tak, naprawdę rozczarowujące, że marka premium jak Mazda nie uwzględnia tylnych głośników - nawet Kia to robi. Jeszcze raz dziękuję!
p.s. Czy znalazłeś ustawienia audio "Zaawansowane" z korektorem graficznym? Możesz naprawdę ulepszyć konfigurację 6 głośników za pomocą kilku regulacji. Opublikowałem samouczek, ale z jakiegoś powodu moderatorzy go nie zatwierdzili :-(
 
#5 ·
Cześć Luke... Mogę w 100% potwierdzić, że w drzwiach znajdują się kieszenie na głośniki, a w kieszeni na głośniki znajdują się mocowania głośników... Brakuje okablowania... Nie ma wiązki przewodów z wiązki wchodzącej do drzwi... Wszyscy widzieliśmy inny post, w którym ktoś powiedział, że okablowanie ze wzmacniacza kończy się w słupku B... To miałoby sens, ponieważ nie ma go w drzwiach...
 

Attachments

#6 ·
Cześć Luke...
Mogę w 100% potwierdzić, że w drzwiach znajdują się kieszenie na głośniki, a w kieszeni na głośniki znajdują się uchwyty głośników... brakuje okablowania... nie ma wiązki przewodów z wiązki wchodzącej do drzwi... wszyscy widzieliśmy inny post, w którym ktoś powiedział, że okablowanie ze wzmacniacza kończy się w słupku B... to miałoby sens, ponieważ nie ma go w drzwiach...
Dzięki za informację! Zamierzałem otworzyć jeden z tych tylnych paneli drzwi w ten weekend i przetestować to okablowanie. Zaoszczędziłeś mi dużo czasu i zmartwień. Tak smutne, że marka premium jak Mazda nie może nawet poprowadzić 6 stóp przewodu głośnikowego do tych uchwytów głośników. Co oszczędzają? Może 2 dolary za ich koszt? Jeśli ostatecznie znajdziesz coś w słupkach B, daj nam znać.
 
#8 ·
Przewód jest zakończony na złączu przy wzmacniaczu... wzmacniacz ma piny do wyrównania ze złączem... ale na tych przewodach głośnikowych nie ma wyjścia... czy może być wybór kontrolowany przez komputer dealera... wygląda na to, że do wzmacniacza biegnie kabel komunikacyjny... niebieskie złącze być może... jeśli ktoś mógłby to potwierdzić
Image
 
#9 ·
Przewód jest zakończony na złączu przy wzmacniaczu... wzmacniacz ma piny do wyrównania ze złączem... ale na tych przewodach głośnikowych nie ma wyjścia... czy może być wybór kontrolowany komputerowo przez dealera... wygląda na to, że do wzmacniacza biegnie kabel komunikacyjny... może niebieskie złącze... jeśli ktoś mógłby to potwierdzić View attachment 108963
To jest TAK frustrujące. 😖 Możesz mieć rację co do tego, że tylne wyjścia wzmacniacza są wyłączane przez programowanie oprogramowania. Jedynym sposobem, aby się tego upewnić, jest użycie czytnika kodów OBD2 (port). Jeśli tak, dealer mógłby aktywować te wyjścia, ale najprawdopodobniej by tego nie zrobił.
Przepraszam za to, ale to po prostu tandetne, że Mazda ma ten sam wzmacniacz co 8-głośnikowy karbon, prowadzi przewód tylko do słupka B i (jeśli to prawda) wyłącza wyjście tylnego głośnika za pomocą oprogramowania. Czego użyłeś do testu? Luźny głośnik lub woltomierz?
Cholera, jeśli zdecyduję się dodać tylne głośniki, włączę dwa subbasy L-R pod deską rozdzielczą i użyję czegoś takiego jak ten Boss R1002, aby zasilić tylne drzwi przyzwoitymi przetwornikami. BTW, czy trudno było zdjąć te tylne panele drzwi? Jeszcze raz dziękuję za badania i rozwój!
 
#10 ·
Zdejmowanie paneli drzwi jest normalną procedurą, z wyjątkiem jednego klipsa po prawej stronie paneli, który nie wysuwa się na zewnątrz... luzujesz cały panel drzwi na zewnątrz, z wyjątkiem prawego górnego rogu, a następnie wyskakujesz go z klipsa... a następnie klips jest wymieniany w panelu przed ponowną instalacją... Użyłem przedniego głośnika drzwi, aby przetestować tylne wyjście... Nie mam oscyloskopu... i nie chciałem zewrzeć wyjścia multimetrem... Po wygooglowaniu w Internecie... tak, komputer samochodowy musi zostać sflashowany dla wyjść na wzmacniaczu, musi to zrobić dealer, z tego co czytam... Zgadzam się, że prawdopodobnie masz rację, że nie otrzymamy dużej pomocy od dealera, nawet zdając sobie sprawę, że nadal udają głupich w sprawie radia i dodatkowego gniazda zasilania... Mazda zdecydowanie dała mi do myślenia... wstyd im
 
#11 · (Edited)
Zdejmowanie paneli drzwi jest normalną procedurą, z wyjątkiem jednego klipsa po prawej stronie górnej części paneli, który nie wysuwa się na zewnątrz... luzujesz cały panel drzwi na zewnątrz, z wyjątkiem prawego górnego rogu, a następnie wypinasz go z klipsa... a następnie klips jest wymieniany w panelu przed ponowną instalacją... Użyłem przedniego głośnika drzwi, aby przetestować tylne wyjście... Nie mam oscyloskopu... i nie chciałem zewrzeć wyjścia multimetrem... Po wygooglowaniu w Internecie... tak, komputer samochodowy musi być zaktualizowany dla wyjść na wzmacniaczu, musi to zrobić dealer, z tego co czytam... Zgadzam się, że prawdopodobnie masz rację, że nie otrzymamy dużej pomocy od dealera, nawet zdając sobie sprawę, że nadal udają głupich w sprawie radia i gniazda zasilania... Mazda zdecydowanie dała mi do myślenia... wstyd mi
Cześć... dodałem 2 fabryczne głośniki w tylnych drzwiach... przypiąłem przewód głośnikowy w drzwiach do przewodów głośnikowych przy złączach molex słupka B. Przekonfigurowałem przewód głośnikowy przy fabrycznym wzmacniaczu... Połączyłem głośniki przednich i tylnych drzwi po każdej stronie szeregowo dla 8 omów, fabryczny wzmacniacz woli wypychać 8 omów niż 4 omy... Dużo lepiej z 4 głośnikami w drzwiach i dodałem tylko zestaw głośników Mazdy do tylnych drzwi... i udało mi się dostać do diagnostyki, jak widać na zdjęciach... samochód jest zaprogramowany dla sześciogłośnikowego systemu stereo.
 
#14 · (Edited)
Cześć Slick - DZIĘKI za wszystkie zdjęcia i za rozwikłanie tego bałaganu! Tylko dla wyjaśnienia: Czy te małe głośniki oba są dostarczane z zielono-czarnym przewodem, który idzie do Molexa w słupku B?
Następnie pary przewodów, które idą do wzmacniacza, to zielono-biały (lewy) i jasno-brązowo-biały (prawy)?
Widzę na twoim zdjęciu (poniżej), że 2 pary są odcięte przy Molexie głośnika wzmacniacza. Czy je odciąłeś, czy też były tam już odcięte?

Myślałem o użyciu (nieoryginalnych) głośników 4-omowych w tylnych drzwiach, ponieważ zapewnią one nieco większe wzmocnienie (balans) słyszalne z przodu. View attachment 109039
 
#16 ·
Właśnie kupiłem 2025 3 hatch (preferowany pakiet). Niestety, nie zrobiłem wystarczająco dużo badań. System audio jest do bani. Zamierzam przynajmniej ulepszyć wszystkie głośniki. Sundown i JBL wyglądają na takie, które robią 2,75, które pasują do drzwi. Mój samochód na naklejce mówi, że ma 6 głośników...2 - 2,75 w drzwiach z 2 głośnikami wysokotonowymi 1 - 2,75 centralny panel i 1 - 4 "sub" pod nogami kierowcy. Wzmacniacz pod siedzeniem pasażera. Jakieś rady/aktualizacje dotyczące tego projektu? Myślałem o uruchomieniu własnego wzmacniacza, aby zasilić wszystko i wyrzucić fabryczny, jeśli to możliwe, lub może dodać sub w obszarze koła zapasowego (najprostsze). Jakieś rady dotyczące wymiany gównianego 4-calowego subwoofera? Trudno o 4-calowy subwoofer. Pełnozakresowy hertz może być lepszą opcją. Nie wiem. Po prostu naprawdę zirytowany, że firma samochodowa tak oszczędza. Moja wina, że ​​naprawdę nie zainwestowałem. Wszelkie rady są bardzo mile widziane.
 
#17 ·
Najlepszą radą jest NAJPIERW usunięcie wszystkich paneli drzwi i zainstalowanie materiału wygłuszającego. Bez tego kroku duża część ulepszonego głośnika nie zapewni najlepszej reakcji. Jeśli chodzi o ostatnie zdanie, bardzo niewielu właścicieli to audiofile i jeśli porozmawiasz z większością właścicieli pojazdów, zaprojektowane systemy dźwiękowe są jednymi z najlepiej brzmiących systemów, jakich kiedykolwiek doświadczyli w posiadaniu pojazdu. Jedną rzeczą rzadko braną pod uwagę przez właścicieli podczas komentowania jakiegokolwiek systemu dźwiękowego jest to, że im większa prędkość pojazdu, tym bardziej jakość odtwarzania dźwięku ulega zmniejszeniu. Polecam również, aby przy pytaniu o ulepszenia głośników lub systemu podać rodzaj muzyki, której głównie słuchasz. Nie da się zbudować ani ulepszyć systemu dźwiękowego, który byłby dostosowany do wszystkich rodzajów zainteresowań muzycznych. Osobiście często czytam na różnych forach i ich wątkach, jak właściciele wybierają i co wybierają jako DIY dla swoich ulepszeń systemu dźwiękowego i od razu widać, co naprawdę wiedzą o projektowaniu systemu dźwiękowego i/lub ulepszaniu z systemu fabrycznego.
 
#18 ·
Dzięki za info. Mam sporo dynamatu z mojej instalacji w VW i na pewno zamierzam go użyć. Po prostu nigdy nie widziałem, żeby producent samochodów montował głośniki mniejsze niż 3" dla głównych przetworników... dziwne. Nie są "okropne", ale poważnie niedopasowane. Zakładam, że są gdzieś w okolicach 25 - 20 watów. Nie jestem pewien, co robi wzmacniacz. Muszę podkręcić głośność nieco powyżej 3/4, żeby uzyskać przyzwoity dźwięk i z basem i sopranami prawie na maksa. Zdrowy rozsądek podpowiada mi, że nie wytrzymają długo, jeśli będą tak działać przez długi czas. Też się nie oszukuję. Wiem, że bez względu na wszystko, nie uzyskam niesamowitego uderzenia z żadnych 3-calowych głośników. Po prostu mam nadzieję uzyskać czysty, pełniejszy dźwięk, który nie wymaga maksymalnych ustawień.
Jeśli chodzi o muzykę, słucham wszystkiego. Nie jestem zainteresowany wibracjami okien. Mogę dodać subwoofer do koła zapasowego, jak wspomniałem wcześniej, z przyzwoitym wzmacniaczem. Być może trzeba będzie pobrać sygnał z 4-calowego subwoofera w panelu kopnięcia.
 
#19 · (Edited)
Cześć Timber - to interesujące... Mój system audio '25 "6 głośników" nie ma głośnika centralnego w desce rozdzielczej. Ma 2 mini głośniki w drzwiach, 2 tweetery w drzwiach i 2 głośniki niskotonowe pod deską rozdzielczą. Zdjąłem panel pod schowkiem i mam drugi głośnik niskotonowy przy schowku.
Większość dobrych warsztatów audio wie o oszczędnościach Mazdy na poziomach "Non-Premium" w modelach 3 i wie, co z tym zrobić.
Ten fabryczny wzmacniacz ma wyjście na tylne drzwi, ale jest wyłączone w oprogramowaniu. Poprosiłem mojego dealera o włączenie wyjść tylnych, ale nie chcieli tego zrobić. Skierowali mnie do lokalnego warsztatu, który instaluje tylne głośniki, dodając dodatkowy wzmacniacz podłączony do głównego. Nie wyrywałbym tego wzmacniacza spod siedzenia pasażera - to nie jest wzmacniacz audio starej szkoły i jest częścią jednostki centralnej. Tak, to dość słabe, że Mazda poczuła potrzebę zaoszczędzenia paru groszy na tych tylnych głośnikach. Na szczęście słucham radia 😉
 
#20 ·
Używanie rozmiaru głośnika nie jest najlepszym sposobem na ocenę jego wydajności lub wyjścia dB.
Wat jest często źle rozumiany.
Używanie jakiegokolwiek odniesienia do liczb na pokrętle głośności pomija wzmocnienie, które zastępuje regulację głośności.
Ustawienie basów, średnich i wysokich tonów na maksimum generalnie zawsze wytwarza nierealistyczne odtwarzanie dźwięku.
Projektując jakikolwiek samochodowy system dźwiękowy, może on być naprawdę udany tylko wtedy, gdy zbudujesz go wokół ulubionego rodzaju muzyki.
Próba osiągnięcia całego odtwarzania muzyki tak, jak została nagrana, oznaczałaby ciągłe dostosowywanie prawie wszystkich aspektów wyjścia głośnika, a nie tylko głośności.
Pozycję głośnika, z wyjątkiem subwooferów, które wytwarzają dźwięk poniżej 300 Hz, należy starannie rozważyć.

Mazda, jak również większość producentów samochodów, nie poszła na skróty ani nie poszła "tanio" w systemach stereo. Zbudowali systemy dźwiękowe, które ogólnie dla przeciętnego użytkownika stanowią ogromną poprawę w stosunku do dziesięcioleci temu, a więcej właścicieli niż nie stwierdzi, jak wspaniałe są systemy dźwiękowe. Dzieje się tak, ponieważ nie są audiofilami ani nie interesują się zbytnio jakością odtwarzania dźwięku. Ci, którzy są, zwykle, jak w tym wątku, zmienią system dźwiękowy, aby bardziej odpowiadał ich gustom słuchowym.

BOSE i Hardon Kardon są znane na całym świecie z projektowania specyficznych systemów dźwiękowych dla różnych platform, które ujawniają niestandardowe systemy dźwiękowe w pojazdach. Inne systemy fabryczne projektują systemy dźwiękowe w oparciu o model i inne czynniki, głównie to, jaki będzie rynek dla pojazdu końcowego. A systemy dźwiękowe w większości ankiet klientów prawie nigdy nie są wspominane, nawet te naprawdę najlepsze.

Och, moja Mazda 3 pierwotnie miała fabryczny system BOSE z 12 głośnikami. Jestem audiofilem i trochę więcej, jeśli chodzi o samochodowe systemy stereo. :)
 
#21 · (Edited)
Grendel65 - Szanuję, ale nie zgadzam się z definicją słowa "tani". Jak wspomniałem we wcześniejszym poście, standardowy wzmacniacz bez systemu Bose ma wyjście na tylne głośniki, ale jest ono wyłączone przez oprogramowanie. Wtyczka Molex ma okablowanie do tylnych drzwi, które kończy się w słupku B. Sterowanie audio w jednostce centralnej ma nawet suwak regulacji balansu. Niewykończenie (bez systemu Bose) systemu z 2 dodatkowymi, tanimi głośnikami 3" to z pewnością oszczędzanie. Wersja bez systemu Bose, bez turbodoładowania "Premium" AWD ma tylne głośniki z tym samym wzmacniaczem Mitsubishi. Samochód za 29 000 dolarów i oszczędzanie na głośnikach za mniej niż 20 dolarów? No weź, stary. To nie jest Mazda. (Mój CX-5 Touring miał system Bose.) Swoją drogą, przez 30 lat byłem właścicielem i operatorem jednego z najlepszych studiów nagraniowych w Tampa Bay i od 1972 roku byłem licencjonowanym inżynierem radiowym FCC. Znam się na audio 🙂.
 
#22 ·
To była funkcja, która nie była zawarta w modelu, na który patrzysz, jeśli odwiedzasz MAZDA USA. Lub skontaktuj się z nimi bezpośrednio, a oni ci to wyjaśnią. Proszę zamieścić to, co wyślą e-mailem lub zwrócą w wypełnionej formie, pomniejszonej o dane osobowe, które powinieneś im przekazać. Producenci samochodów często podczas produkcji uwzględniają wiele wiązek przewodów dla funkcji, które niekoniecznie są oferowane w konkretnym modelu. To oszczędność, ale ostatecznie przekłada się na ogromne oszczędności podczas montażu w fabryce.
Jeśli chodzi o wzmacniacz BOSE, o którym mówisz, to oczywiste, że jest powód tego, co zauważyłeś i wraca to do umowy licencyjnej między BOSE i MAZDA.
Jeśli chodzi o twoje doświadczenie: "KOOL."
Myślę jednak, że zanim odejdziemy od tematu, powinniśmy przywrócić ten wątek do OP i tego, co planuje zrobić zamiast tego, i spróbować skierować go w lepszym kierunku lub rekomendacji.
 
#25 ·
Moja Mazda, jak mówiłem, miała fabryczny system BOSE z 9 głośnikami. Spędziłem 3 miesiące prób i błędów, testując różne głośniki i współpracując z technikami Bose, systemami Audio Control i inżynierami z Fosgate, aby zaprojektować i zintegrować system z fabrycznym wyświetlaczem przeziernym, zachowując większość podstawowej kontroli głośników. Mam teraz 22 głośniki, 4 wzmacniacze Fosgate, 6-kanałowy procesor sygnału Audio Control. Całe moje wnętrze, wszystko zostało usunięte, w tym podsufitka, siedzenia i dywan, aby zainstalować materiał redukujący dźwięk. I zleciłem montaż niestandardowego dywanu na nowym fabrycznym dywanie, aby dodatkowo kontrolować redukcję dźwięku. To samo dotyczy bagażnika.
Moje zainteresowanie muzyczne to obecnie głównie New Jazz lub tak zwany smooth Jazz. Lubię gitarę akustyczną i saksofon. Więc wokół tego zbudowałem system. Jednak mogę dostosować mój system za pomocą ustawień głośników do prawie każdej muzyki.
Wszystkie głośniki z wyjątkiem 18 z 22 to Focale. Bardzo niewiele jest lepszych na świecie, moim zdaniem na równi z Morelem.
 
#30 ·
I żadnych materiałów redukujących dźwięk. :rolleyes: LOL
Model 2025 jest bardzo podobny do mojego modelu 2018 pod względem sterowania dźwiękiem i konfiguracji montażu drzwi. Dlaczego zdecydowali się umieścić subwoofera w ciężarówce, ponownie bez materiału redukującego dźwięk, to coś, nad czym trzeba się zastanowić?? Mówiąc o pokrywie ciężarówki, która będzie wibrować i grzechotać tylną tablicą rejestracyjną .. :LOL:
Myślę, że ich klient miał BARDZO napięty budżet. Mimo to było to około 900-1200+ dolarów za instalację, części i robociznę.
Ten system dźwiękowy będzie dobry do jazdy po mieście i w mieście przy prędkościach do około 45 mil na godzinę, po czym jakość dźwięku będzie spadać wykładniczo.
Tak, pojawiły się pewne spekulacje dotyczące opisu, kto zaprojektował podstawowy system dźwiękowy Mazda OEM. Wspominają również o "inżynierii" projektującej system dźwiękowy w tym modelu Mazdy, co jest nieprecyzyjne. Jedyną ręką, jaką mógł mieć inżynier (a bardziej prawdopodobne, że projektant części), było zaprojektowanie uchwytu głośnika w skorupie drzwi. LOL
Uwielbiam internet za informacje.... lol
 
#34 · (Edited)
Ta odpowiedź odnosi się tylko do filmu
Ulepszenie wideo za grosze (tanie nie zdefiniowane w kosztach)
Cała ta praca i wysiłek, a jednak nie dodano żadnych materiałów redukujących dźwięk. :rolleyes: LOL
Model 2025 jest bardzo podobny do mojego modelu 2018 pod względem sterowania dźwiękiem i konfiguracji montażu drzwi. Dlaczego zdecydowali się umieścić subwoofera w ciężarówce, ponownie bez użycia materiału redukującego dźwięk, to coś, nad czym trzeba się zastanowić?? Tald o pokrywie ciężarówki, która będzie wibrować i grzechotać tylną tablicą rejestracyjną .. :LOL:
Myślę, że ich klient miał BARDZO napięty budżet. Mimo to było to około 900-1200+ dolarów części i robocizny instalacyjnej.
Ten system dźwiękowy będzie dobry do jazdy po mieście i w mieście z prędkością pojazdu do około 45 mil na godzinę, po czym jakość dźwięku zmniejszy się wykładniczo.
Tak, pojawiły się pewne spekulacje dotyczące opisu, kto zaprojektował podstawowy system dźwiękowy Mazda OEM. Wspominają również o "inżynierii" projektującej system dźwiękowy w tym modelu Mazdy, co jest nieprawidłowe. Jedyną ręką, jaką mógł mieć inżynier (i bardziej prawdopodobne, że projektant części), było zaprojektowanie uchwytu głośnika w skorupie drzwi. LOL
Uwielbiam internet za informacje.... lol
Tak - ona też nie wiedziała o prawym subwooferze w panelu kopnięcia. Ale podobało mi się, jak wykonali własne mocowania dla tego nieco większego głośnika z tyłu. Jako były producent audio, po prostu nie jestem fanem dominujących subwooferów -- to dla mnie nie jest prawdziwe. Właściwie odłączyłem subwoofer Bose w kole zapasowym w moim CX-5. To było trochę irytujące i doprowadzało mojego psa do szału, kiedy tam z tyłu siedziała - LOL.
 
#31 ·
Umieściłem tylko redukcję dźwięku w bagażniku i pod tylnym siedzeniem w moim 24 M3 Hatch Premium plus. Usunąłem subwoofer Bose i włożyłem mały wzmacniacz subwoofera i subwoofer Cerwin Vega w oponie (praktycznie tylko duży przetwornik) i działa naprawdę dobrze. Ponieważ samochód jest nowy i opłacony, nie jestem w tej chwili zbyt chętny do robienia czegokolwiek innego.
 
#35 ·
Istnieją 3 zestawy zainstalowanych głośników Focals. Nie wszystkie elementy elektroniczne sterowania dźwiękiem ani wzmacniacze są również pokazane. Nie zamierzam pokazywać wszystkiego (dużo więcej w tym projekcie całkowitej modernizacji stereo) ani wchodzić w szczegóły tego projektu, którego ukończenie zajęło kilka miesięcy.
Żeby było jasne, i niewielu to zrozumie, większość dźwięku wytwarzanego przy podniesionych oknach nie może być łatwo usłyszana z zewnątrz Mazdy. I NIE, moja tablica rejestracyjna nie grzechocze, ani tym bardziej żmudne dodawanie eliminujące zewnętrzne szumy generowane przez stereo, nigdy byś nie zgadł, że to było w mojej Mazdzie.
 

Attachments

#36 ·
Są 3 zestawy zainstalowanych Focals na zdjęciu. Nie wszystkie elektroniczne elementy sterowania dźwiękiem ani wzmacniacze są również na zdjęciu. Nie zamierzam pokazywać wszystkiego (dużo więcej w tym projekcie całkowitej modernizacji stereo) ani wchodzić w szczegóły tego projektu, który zajął kilka miesięcy, aby go ukończyć.
Żeby było jasne, i niewielu to zrozumie, większość dźwięku wytwarzanego, gdy okna są podniesione, nie może być łatwo usłyszana z zewnątrz Mazdy. I NIE, moja tablica rejestracyjna nie grzechocze, ani zresztą żmudne dodawanie eliminujące zewnętrzne szumy generowane przez stereo, nigdy byś nie zgadł, że to było w mojej Maździe.
 

Attachments

#37 ·
Są 3 zestawy zainstalowanych głośników Focals. Nie wszystkie elementy elektroniczne do sterowania dźwiękiem ani wzmacniacze są również pokazane. Nie zamierzam pokazywać wszystkiego (dużo więcej w tym projekcie modernizacji stereo) ani wchodzić w szczegóły tego projektu, którego ukończenie zajęło kilka miesięcy.
Żeby było jasne, i niewielu to zrozumie, większość dźwięku wytwarzanego przy zamkniętych oknach nie może być łatwo usłyszana z zewnątrz Mazdy. I NIE, moja tablica rejestracyjna nie grzechocze, ani w związku z tym żmudne dodawanie eliminacji zewnętrznych szumów generowanych przez stereo, nigdy byś nie zgadł, że to było w mojej Maździe.

Załączniki
 

Attachments

#38 ·
Istnieją 3 zestawy zainstalowanych głośników Focals. Nie wszystkie elementy elektroniczne sterowania dźwiękiem ani wzmacniacze są również pokazane. Nie zamierzam pokazywać wszystkiego (dużo więcej w tym projekcie modernizacji stereo) ani wchodzić w szczegóły tego projektu, który zajął kilka miesięcy, aby go ukończyć.
Żeby było jasne, i niewielu to zrozumie, większość dźwięku wytwarzanego, gdy szyby są podniesione, nie może być łatwo usłyszana z zewnątrz Mazdy. I NIE, moja tablica rejestracyjna nie grzechocze, ani zresztą żmudne dodawanie eliminujące zewnętrzne szumy generowane przez stereo, nigdy byś nie zgadł, że to było w mojej Maździe.


Załączniki
 

Attachments