Mazda3 Forums banner

1 - 20 of 92 Posts

·
Registered
Joined
·
5,642 Posts
Discussion Starter #1
San Francisco, 19th ave ~9pm. 08.5+ CWP GT, you know who you are.

First of all, just because i'm going faster than you are at a given point, doesn't mean you got to haul ass, bob and weave your away in and out of traffic.

Second of all, if you've got a car loaded with your peeps, you just don't do this shit. It's not just your dumbass's life on the line, so are your friends.

Third of all, 19th ave is heavy with traffic, even at 9pm. Now your dumbass is putting other drivers at risk.

Fourth of all, learn to downshift if you want to catch up.

Last of all, bouncing on your clutch at a stop light doesn't mean you're cool. You're just killing your clutch. Forward that to your little Civic friend too ok? I'm sure he wants to use the money to add a bigger wing and a louder exhaust instead of replacing the clutch.
 

·
Registered
Joined
·
1,466 Posts
I hate when ppl do that s**t...I just look at them and they fly by and im still going the speed limit haha
 

·
Registered
Joined
·
25,357 Posts
I ran into 2 jackasses in GM shitboxes racing tonight, one in like a 2004 Monte Carlo, the other in uhh...a 1995 V6 Camaro convertible. Monte Carlo nearly lost it when he changed lanes, back end started to come out. Once I caught up with them because of a sudden traffic jam, they decided they wanted to play with me. On any normal day, I wouldn't have bothered wasting my gas, because me messing back with them is like beating up a retarded kid that's an amputee in a wheelchair. It just ain't fair. However, I saw how these douchetards were driving, and I decided that if they were going to crash, they were going to crash BEHIND me, and not in front of me.

Little enthusiastic use of the skinny pedal in 3rd and 4th gear and part of 5th they were about a mile behind me, far enough that I could continue driving at my normal pace.
 

·
Registered
Joined
·
3,669 Posts
man say chi you messed up so bad, you shoulda gone on the spotted and asked who was the person I saw xxx xxx xxx. then when he finally came out you can chew him out, now we are never going to know!!!
 

·
Registered
Joined
·
1,466 Posts
[quote author=smokinAMD link=topic=169664.msg3592983#msg3592983 date=1270011064]
I ran into 2 jackasses in GM shitboxes racing tonight, one in like a 2004 Monte Carlo, the other in uhh...a 1995 V6 Camaro convertible. Monte Carlo nearly lost it when he changed lanes, back end started to come out. Once I caught up with them because of a sudden traffic jam, they decided they wanted to play with me. On any normal day, I wouldn't have bothered wasting my gas, because me messing back with them is like beating up a retarded kid that's an amputee in a wheelchair. It just ain't fair. However, I saw how these douchetards were driving, and I decided that if they were going to crash, they were going to crash BEHIND me, and not in front of me.

Little enthusiastic use of the skinny pedal in 3rd and 4th gear and part of 5th they were about a mile behind me, far enough that I could continue driving at my normal pace.
[/quote]

:rofl: :rofl:
 

·
Super Moderator
Joined
·
8,777 Posts
I always run into this crap w/ Mazda 3's actually. :) I'm serious too..I wanted to track down a few people on here but I always let it go.
 

·
Registered
Joined
·
5,851 Posts
[quote author=Grazamataz link=topic=169664.msg3593254#msg3593254 date=1270041830]
for some reason i always get ford escort zx-2s trying to race. and the occasional dodge ram. this is southwest missouri though...
[/quote]

dude. fear the zx-2.
 

·
Registered
Joined
·
5,243 Posts
Around Detroit all the lifted impalas/cutlass'/caprice's/etc with 24's LOVE to floor it if they're first at a light. Sad thing is, I usually put about 4-5 car lengths between them and myself without having the tach get past 3K.... I still don't understand why people put such gigantic wheels on cars that weren't meant for them.
 

·
Registered
Joined
·
2,041 Posts
[quote author=slowhat link=topic=169664.msg3593260#msg3593260 date=1270042057]
[quote author=Grazamataz link=topic=169664.msg3593254#msg3593254 date=1270041830]
for some reason i always get ford escort zx-2s trying to race. and the occasional dodge ram. this is southwest missouri though...
[/quote]

dude. fear the zx-2.
[/quote]

one dude in a seafoam green zx-2 with purple stripes pulled up next to me at a light and asked if i had any dope. i said no and he was like "aight, wanna go? i'll burn ya!" i just laughed and let him scurry off when it turned green. there was a cop posted not even a quarter mile up anyway...unfortunately the dope-head saw him and turned off.
 

·
Moderator of donks
Joined
·
32,022 Posts
[quote author=Grazamataz link=topic=169664.msg3593320#msg3593320 date=1270044273]
one dude in a seafoam green zx-2 with purple stripes pulled up next to me at a light and asked if i had any dope. i said no and he was like "aight, wanna go? i'll burn ya!" i just laughed and let him scurry off when it turned green. there was a cop posted not even a quarter mile up anyway...unfortunately the dope-head saw him and turned off.
[/quote]

:rofl: Classic.
 

·
Registered
Joined
·
2,504 Posts
i get a lot of 325 and 5 series get pissed at me when i blow by them unexpectedly...mostly trying to get past them to an on ramp....then they ride my ass all the way down and proceed to floor it...i dont really stand a chance against them but they are always a bit surprised that i can at least keep them near up through 100...there is a bout 500 TC's that try to race right outside my apartment....shit is silly
 

·
Registered
Joined
·
40,015 Posts
Damn I was driving around on 19th ave around 9pm with my boys and I saw this speed hauling ass. I downshifted, took advantage of my mad skills, dodged traffic like bullets in the Matrix, caught up to him and tore his ass up. So at the light I started inching forward showing this guy I was in gear ready to tear his ass up once again.
 

·
Registered
Joined
·
2,504 Posts
[quote author=siscim23 link=topic=169664.msg3593560#msg3593560 date=1270051628]
Damn I was driving around on 19th ave around 9pm with my boys and I saw this speed hauling ass. I downshifted, took advantage of my mad skills, dodged traffic like bullets in the Matrix, caught up to him and tore his ass up. So at the light I started inching forward showing this guy I was in gear ready to tear his ass up once again.
[/quote]

yea i did that once...cept the dude was in a lambo...totally wasnt expecting it....he deployed his doors to try and take flight or some shit but he didnt have the down force calculated right or something and it just slowed him down
 
1 - 20 of 92 Posts
Top