Mazda3 Forums banner

1 - 20 of 24 Posts

·
Registered
Joined
·
62 Posts
Discussion Starter #1
Well, I live in Oklahoma, and as a few of know, we've been pelted w/ ice. So, I was driving a few days ago, and the car slid over a curb. It cracked the front bumper and ripped one of the fog lights out. So, instead of just replacing the bumper w/ a stock one, I figure I'll upgrade, I think I'm going to go w/ the Adrenaline (http://www.krazykustomzonline.com/0406-mazda-body-kit-adrenalin-series-p-1467.html) one. What do you guys think?
 

·
Registered
Joined
·
3,108 Posts
of the hatch kits, this is one of my favorites. there is a pic somewhere on the forums of it on a car from various angles. the only thing i remember thinking about it is that from the side, it didnt come out as much as i thought it would at the bottom. the front just looked kinda flat. i cant find it now. its out there.

still better than the other kits out there. except for MAYBE the Autoexe kit on certain colors. i've seen that look good.
 

·
Registered
Joined
·
9,518 Posts
yo im in lawton.

where are you at?

theres another member here with a modified 3.

and another 1 in lawton but idk them.


that kit is cool if you like it.
to me it seems a little stockish, but then again i dont know much good kits out there..
but thats real cheap seems like. good price i mean.
and decent material.
 

·
Registered
Joined
·
35,160 Posts
IMO, it only looks good if a massive intercooler was in it
 

·
Registered
Joined
·
62 Posts
Discussion Starter #6
I have a hatch. More specifically I have an '05 Carbon Grey Mica SP23 Hatch. I love that kit, I like the way it looks stock, but it differs it up just enough. I live in OKC, btw.
 

·
Registered
Joined
·
9,518 Posts
cool cool.
kidsafe lives in okc. you know him? or maybe he lives in moore idk.
but he has a tight mazda3, body kit, rims. in blue.
 

·
Registered
Joined
·
62 Posts
Discussion Starter #8
Actually I've never met him, I live right next to Moore. I need to talk to him, I need to find a shop to put on my kit, and paint it.
 

·
Registered
Joined
·
62 Posts
Discussion Starter #10
Yeah, I'm pretty sure that's the one I'm going to go w/. I really like it. I like clean more than I like aggressive. And most of the kits are more aggressive than I want. And when I first saw this one, I feel in love. So, unless something else comes out that I just love, this is the one I've decided on.
 

·
Registered
Joined
·
101 Posts
i have that kit. dont think you should get it if your lowered any. my car is stock height and i bottom out on everything. there are some places i cant get into. im gonna change body kits in the next month or so i hate it so much.
 

·
Registered
Joined
·
9,518 Posts
[quote author=chubbz88 link=topic=67424.msg1335289#msg1335289 date=1176518981]
Yo I reside in Tulsa, custom 3 in the works black 06 mica!
[/quote]

yoyoyo

last night was mazda crazy fest or something at lawton.

not really.. but it was 1 mazdaspeed protege, 1 hooked up mazda6, and my kinda hooked up mazda3.
rolling down the road together and only the mazda6 wanted to play but then he turned off into the cruise and me the mazdaspeed went straight.

you are a hatch?
 

·
Registered
Joined
·
210 Posts
[quote author=blam link=topic=67424.msg1159861#msg1159861 date=1169324381]
IMO, it only looks good if a massive intercooler was in it
[/quote]

I definitely agree with that. I mean the front bumper doesn't look too bad, but just too big of an opening for me. I absoulutely LOVE the sideskirts though and the rear is nice and simple/clean. It's your car so do what makes you happy.


Mark
 

·
Registered
Joined
·
210 Posts
[quote author=austin102085 link=topic=67424.msg1167102#msg1167102 date=1169671130]
i have that kit. dont think you should get it if your lowered any. my car is stock height and i bottom out on everything. there are some places i cant get into. im gonna change body kits in the next month or so i hate it so much.
[/quote]


Just wondering how good the sideskirts fit. Did you have to modify them at all? Do you have any pics of your car??


Mark
 

·
Registered
Joined
·
1,366 Posts
[quote author=kspec link=topic=67424.msg1335905#msg1335905 date=1176535844]
[quote author=chubbz88 link=topic=67424.msg1335289#msg1335289 date=1176518981]
Yo I reside in Tulsa, custom 3 in the works black 06 mica!
[/quote]

yoyoyo

last night was mazda crazy fest or something at lawton.

not really.. but it was 1 mazdaspeed protege, 1 hooked up mazda6, and my kinda hooked up mazda3.
rolling down the road together and only the mazda6 wanted to play but then he turned off into the cruise and me the mazdaspeed went straight.

you are a hatch?
[/quote]

sedan :)))) Anndddd BTW 1.6 is better than source :). You live in lawton?
 

·
Registered
Joined
·
9,518 Posts
haha yeah, and eww how can you say 1.6 is better? those graphics are sooo bad. lol.
ive played since like 1.3 or earlier or something. I thought it was good -_-... lol.

sedans rule. what is your steam id? We should play together some time, if you got source, haha.
quite a bit of CS players in lawton.
 

·
Registered
Joined
·
2,416 Posts
[quote author=kspec link=topic=67424.msg1336268#msg1336268 date=1176567985]
haha yeah, and eww how can you say 1.6 is better? those graphics are sooo bad. lol.
ive played since like 1.3 or earlier or something. I thought it was good -_-... lol.

sedans rule. what is your steam id? We should play together some time, if you got source, haha.
quite a bit of CS players in lawton.
[/quote]

"Quote from: kspec on April 11, 2007, 09:43:22 PM
dont jack this thread plz!! (not replying to me will also aid in not jacking it)"


You set yourself up for this...lol
 

·
Registered
Joined
·
1,366 Posts
[quote author=kspec link=topic=67424.msg1336268#msg1336268 date=1176567985]
haha yeah, and eww how can you say 1.6 is better? those graphics are sooo bad. lol.
ive played since like 1.3 or earlier or something. I thought it was good -_-... lol.

sedans rule. what is your steam id? We should play together some time, if you got source, haha.
quite a bit of CS players in lawton.
[/quote]

Dang wish I could PM you, but heres my steam id : 0:0:4164671 ; lost my 6digit :(.

I play source yeah lol. my AIM is in my profile too.
 

·
Registered
Joined
·
9,518 Posts
[quote author=Sky 3 link=topic=67424.msg1336336#msg1336336 date=1176569670]
[quote author=kspec link=topic=67424.msg1336268#msg1336268 date=1176567985]
haha yeah, and eww how can you say 1.6 is better? those graphics are sooo bad. lol.
ive played since like 1.3 or earlier or something. I thought it was good -_-... lol.

sedans rule. what is your steam id? We should play together some time, if you got source, haha.
quite a bit of CS players in lawton.
[/quote]

"Quote from: kspec on April 11, 2007, 09:43:22 PM
dont jack this thread plz!! (not replying to me will also aid in not jacking it)"


You set yourself up for this...lol
[/quote]

lol yea. sometimes threads just die off and nothing else to say in them, or they just... get jacked naturally. haha.



chubbz88, can we add each other thru steam ids? I never tried it.
 
1 - 20 of 24 Posts
Top