2008 Epic East Coast Mazda Meet Date Voting ver.2.0 - Mazda3 Forums : The #1 Mazda 3 Forum


FMVPerformance.com is the premier Mazda 3 Forum on the internet. Registered Users do not see the above ads.
View Poll Results: When should the meet be held?
Aug 1-3 3 20.00%
Aug 15-17 12 80.00%
Voters: 15. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 12-22-2007, 02:43 PM   #1
anthony@ddnmobile
Le Mans: Prototype Class
 
Join Date: Aug 2007
Location: pgh, pa aka the steel city
Posts: 1,321
Default 2008 Epic East Coast Mazda Meet Date Voting ver.2.0

This will decide the final date for the 2008 EECMM !
__________________


"Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because i'm the shit"
anthony@ddnmobile is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Old 12-22-2007, 06:57 PM   #2
j-easy
F1 Driver
 
Join Date: May 2007
Location: Orlando, FL
Posts: 3,134
Default Re: 2008 Epic East Coast Mazda Meet Date Voting ver.2.0

[quote author=anthony@ddnmobile link=topic=97916.msg1940179#msg1940179 date=1198352594]
This will decide the final date for the 2008 EECMM !
[/quote]

again
j-easy is offline   Reply With Quote
Old 12-22-2007, 07:05 PM   #3
anthony@ddnmobile
Le Mans: Prototype Class
 
Join Date: Aug 2007
Location: pgh, pa aka the steel city
Posts: 1,321
Default Re: 2008 Epic East Coast Mazda Meet Date Voting ver.2.0

looks like its gonna be a small turn out...
__________________


"Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because i'm the shit"
anthony@ddnmobile is offline   Reply With Quote
Old 12-22-2007, 07:09 PM   #4
j-easy
F1 Driver
 
Join Date: May 2007
Location: Orlando, FL
Posts: 3,134
Default Re: 2008 Epic East Coast Mazda Meet Date Voting ver.2.0

so explain to me why we are voting again.
j-easy is offline   Reply With Quote
Old 12-22-2007, 07:10 PM   #5
anthony@ddnmobile
Le Mans: Prototype Class
 
Join Date: Aug 2007
Location: pgh, pa aka the steel city
Posts: 1,321
Default Re: 2008 Epic East Coast Mazda Meet Date Voting ver.2.0

the difference in the percentages of dates were so close that they wanted a "vote-off" forwhatever reason lol.
__________________


"Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because i'm the shit"
anthony@ddnmobile is offline   Reply With Quote
Old 12-22-2007, 07:13 PM   #6
j-easy
F1 Driver
 
Join Date: May 2007
Location: Orlando, FL
Posts: 3,134
Default Re: 2008 Epic East Coast Mazda Meet Date Voting ver.2.0

[quote author=anthony@ddnmobile link=topic=97916.msg1940570#msg1940570 date=1198368653]
they didnt vote for the date that ended up winning. so they wanted a second chance to get their weekend chosen
[/quote]

j-easy is offline   Reply With Quote
Old 12-22-2007, 07:35 PM   #7
Marne_Aeok
F1 Driver
 
Join Date: Apr 2006
Location: Allentown, PA
Posts: 2,994
Send a message via AIM to Marne_Aeok Send a message via Yahoo to Marne_Aeok
Default Re: 2008 Epic East Coast Mazda Meet Date Voting ver.2.0

if you guys want me to go you find a way to make this happen on the Aug 15-17. i will just be getting back from Iraq on the 1st and i wont be able to make it that short notice. i missed the first EECMM because i left for this very same deployment. please help me out here i really want to go to this lol.
__________________

Good bye Illidan. you served me well RIP 3. 2/27/06 - 6/10/2009
Shes in a better place now...the dealer. i hope next owner loves her as much as i did.
Marne_Aeok is offline   Reply With Quote
Old 12-22-2007, 10:05 PM   #8
TonysWoman
F1 Driver
 
Join Date: Sep 2007
Location: Saint Johnsbury, VT
Posts: 2,791
Default Re: 2008 Epic East Coast Mazda Meet Date Voting ver.2.0

actually the date "we" wanted (aps11090 is hubby) won, but we know that there are people who have conflicting dates... the last small meet was like 60 people and we know almost everyone plans on returning if possible so this is not a small deal.
TonysWoman is offline   Reply With Quote
Old 12-23-2007, 01:46 AM   #9
Marne_Aeok
F1 Driver
 
Join Date: Apr 2006
Location: Allentown, PA
Posts: 2,994
Send a message via AIM to Marne_Aeok Send a message via Yahoo to Marne_Aeok
Default Re: 2008 Epic East Coast Mazda Meet Date Voting ver.2.0

i know its not a small deal lol. im just grasping at straws here cuz i really wanna go and i got boned by uncle sam one the stoploss, got boned by missing the meet cuz of deployment,dont wanna get boned a 3rd time cuz of the SAME deployment hahahah
__________________

Good bye Illidan. you served me well RIP 3. 2/27/06 - 6/10/2009
Shes in a better place now...the dealer. i hope next owner loves her as much as i did.
Marne_Aeok is offline   Reply With Quote
Old 12-23-2007, 10:18 AM   #10
anthony@ddnmobile
Le Mans: Prototype Class
 
Join Date: Aug 2007
Location: pgh, pa aka the steel city
Posts: 1,321
Default Re: 2008 Epic East Coast Mazda Meet Date Voting ver.2.0

fair enough, isnt your choice on top though as of now?
__________________


"Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because i'm the shit"
anthony@ddnmobile is offline   Reply With Quote
Sponsored Links
Advertisement
 
Reply

  Mazda3 Forums : The #1 Mazda 3 Forum > Regional > Events & Meet-ups

Thread Tools

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT -4. The time now is 06:12 AM.


Powered by vBulletin® Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.